mandag den 20. oktober 2008

#23

Hvilken eller hvilke opgaver synes du bedst om?
- Sådan nogle med billeder. For det er osse fedt med lyd-ting, men de er meget sværere: man skal læse forstå og tænke til hovedet knager, så man ikke kan høre andet, mens sådan noget med billeder gi'r instant feel-good, oplevelse og sjov.

Bruger du nogle af de ting, du har lært i forløbet?
- Ja, da!

Hvad synes du om formen i 23 Ting (e-læring, selvstudie, kollegahjælp)?
- Perfekt. Man tar tingene dér, hvor der er fred til det (Ellers tar man dem ikke, for det kan man ikke). Lektiecafe-tilbuddet er jeg meget glad for at ha fået, selvom det ikke lige lod sig passe ind.

Er der noget i forløbet, du synes kunne have været anderledes?
- ?

Ville du deltage igen, fx 23 Ting +
- Klart!

Har du ideer til, hvordan biblioteket kan være synlige/tilbyde services i web 2.0 miljøerne?
- Den vender jeg lige tilbage med ...
Jeg synes jo, at naesbib.dk er helt fremme og ringe, som det er nu, men jeg kan ligesom fornemme at de fleste af de 23 ting, som for mig er nye, forlængst er old news. Så det er nok ikke lige mig, der er den oplagte bidragyder på dette felt. Men tak for spørgsmålet, da!

Ingen kommentarer: