fredag den 3. oktober 2008

#17 Google Maps

Jeg fandt ikke Fredericias brug af Google Maps - kun deres link til Rejsebiblioteket og adskillige omtaler og en enkelt blog om fænomenet. - Øv, jeg skulle ha været vaksere ved lågen, og lavet mine ting til tiden; dynamisk som nettet er, skal man ikke udsætte noget. Jeg prøvede også cachede sider, og kom i tanke om at jeg for nogle år siden hørte om at det er muligt at finde et arkiv for gamle udgaver af hjemmesider - hvad var det nu det hed? Se, nu farer jeg vild igen!

Jeg har lavet et kort over en lille landsby på Sydfyn, hvor jeg overraskende nok for vild en gang. Det er også fordi de snor sig sådan, de små veje. Måske kan jeg bruge det, hvis jeg offentliggør det og møder en med en mobiltelefon - Sonofon, evt. næste gang, jeg går tur dernede.

Jeg fandt ikke linket RFT og muligheden for at indsætte billede ...


Vis stort kort

Ingen kommentarer: