fredag den 10. oktober 2008

# 13 mp3

Dejligt, endelig at finde en blogger, der også har haft problemer med mp3'eren. (Jeg må hellere lade være med at nævne navne, men jeg støvede bloggene igennem, for at se om jeg ku få et par tips til hvudden man beholder hår på hovedet igennem forsøgene på at få liv i skidtet). Mine problemer har foreløbigt været noget mere basale end ovennævntes: Jeg går i baglås/panik over sådan nogle sæt med manualer og små løse "læs-mig-først"'er og installationskrav og en ledning mere, end der står, der skal være, og et disc-drev på arbejdspc-en, som vist ikke virker, og forvirrende modsigende instrukser i de forskellige vejledninger ... og gad vide, om jeg nogen sinde får klatten ladt op ... Det kan være lidt forstemmende at andre bare har skrevet "Sjovt!" ud for ting #13 i deres blog, når jeg ikke en gang har fået lys i skærmen ... Nå, jeg klør på igen, snarest ...

Ingen kommentarer: