onsdag den 1. oktober 2008

#15 last.fm

Uha da da, der for jeg vild på en ny måde. Jeg kan hverken finde popgenreliste eller embed eller html under sideelementer. Men man ku højreklikke på et radio-billede og vælge "Send denne side til blog" og så var der lige pludseligt et nyt indlæg, - dog ikke som sideelement, men tæt på ...

Vi bliver bedt om at checke en "User" ud - jeg kan kun finde nogle "Listeners", så jeg håber, de bare har fået nyt navn.
Sjovt nok, da jeg klikkede ind på en listener, djtudo, havde han lige netop hørt en af de sange jeg havde valgt til mit bibliotek, og det var en ret så ukendt kunstner - mon vi har interageret dér på en eller anden måde?

Fanebladet Listen kan jeg ikke finde ...

Men under events ku jeg sniffe mig frem til nogen, der var til samme koncert som jeg - Hvis jeg nogen sinde sku gå hen og blive ensom og kede mig samtidigt, er der måske muligheder i det?

Resten af ting #15 må vente ...

Ingen kommentarer: